Доставка і оплата
Способи оплати:
- Готівкою;
- Безготівковий розрахунок;
- Карта Приват Банку (після підтвердження замовлення менеджером буде відправлено актуальні реквізити для оплати);
- Післяплата (замовлення на суму до 200 грн. надсилаються тільки за повною передоплатою на картку Приват Банку).
УВАГА! Будь ласка, уточнюйте зручний для Вас спосіб оплати під час підтвердження менеджером Вашого замовлення.
ПОВЕРНЕННЯ товару:
Шановні покупці! Якщо Вам з тих чи інших причин не підійшов придбаний у нас товар, повернення здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ.
1. Доставка по Україні (Нова Пошта)
Товар доставляється на обране Вами відділення Нової Пошти у Вашому місті.
Витрати транспортування замовлень до відділення Нової Пошти у сумі від 2000 грн. оплачуємо МИ.
Доставка замовлень на суму до 2000 грн. оплачує покупець за тарифами Нової Пошти.
Адресну доставку Новою Поштою оплачує покупець.
Замовляючи доставку кур'єрською службою Нова Пошта обов'язково перевіряйте Вашу посилку при отриманні на відповідність до Вашого замовлення перед оплатою.
Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується. При отриманні відправлення необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова Пошта" у присутності співробітника. У разі неповного комплекту чи нестачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлено механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова Пошта". Компанія "Нова Пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо вони були заподіяні з її вини.
Якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел.: (099) 383-06-24; (067) 399-76-79; (093) 811-51-78 для вирішення ситуації.
УВАГА! Вартість доставки замовлень об'ємною та фактичною вагою понад 5 кг прохання уточнювати у менеджерів.
3. Самовивіз
Забрати товар з магазину Ви можете після його БРОНЮВАННЯ та ПІДТВЕРДЖЕННЯ наявності нашими менеджерами. Ваше замовлення чекатиме на Вас протягом трьох діб, потім автоматично анулюється.
Самовивіз можна здійснити після попереднього підтвердження Вашого замовлення менеджером з нашого інтернет-магазину з ПН по ПТ з 09:00 до 14:00 за адресою Київ, вул. Бориспільська, 7.
Умови повернення товарів належної якості:
Обміняти чи повернути товар Ви можете протягом 14 днів експрес-службою "Нова Пошта" або у нашому магазині за адресою м. Київ. Київ, вул. Бориспільська, 7, оф. 220.
Для оформлення повернення:
- зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомите їх про майбутнє повернення товару;
- обов'язково разом із товаром візьміть замовлення покупця, що підтверджує купівлю цього товару.
Якщо Ви обрали доставку "Новою Поштою", Ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення не можливе. Якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно сплатити все замовлення і потім оформити повернення.
Поверненню підлягають товари:
- не були у вжитку і не мають слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
Поверненню не підлягають товари:
- засоби особистої гігієни;
- з механічними чи іншими ушкодженнями;
- якщо порушено правила використання;
- якщо було зроблено несанкціоноване розбирання чи ремонт.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
ВАЖЛИВО!
Шановні покупці! Роблячи замовлення на нашому сайті, Ви автоматично погоджуєтесь з умовами доставки та оплати.